درمان های رایج مشکلات چشم | انواع روش های درمانی مشکلات چشمی | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

درمان های رایج مشکلات چشم | انواع روش های درمانی مشکلات چشمی | پزشکی


با زیاد شدن سن مسائل بیشتری در جسم ایجاد می شود. متاسفانه وقتی که انسان پا به سن می گذارد بینایی نیز تحت اثر قرار می گیرد و در بعضی از موارد شخص برای خوب شدن نظر خود بایست از عینک یا لنز تماسی مصرف نماید. شیوه های بیشتری برای مواظبت از چشم وجود دارد و می توان به یاری این شیوه ها تاثیر گذشت وقت بر روی چشم را کندتر کرد.

خوشبختانه، هرگز یک گزینه معالجه ای برای رفع کردن مسائل چشم وجود نداشته است. امروزه روش های جدیدی برای این موضوع ابداع شده و مصرف ان قادراست به خوب شدن بینایی یاری کند.


معالجه با لیزیک:

یکی از فکرها اولیه ای که به زمان خوب شدن بینایی به ذهن مردم خطور می کند مصرف فرآیند لیزیک است. شاید بتوان گفت دومین چیزی که ذهن مردم را به خود مشغول می کند این است که آیا جراحی کره چشم برایشان خوب است یا نه. خبر مناسب این است که جراحی لیزیک هر روز پیشرفته تر می شود.

همواره هزینه انجام چنین جراحی هایی بر اساس احتیاج شخص تعیین می شود و در زیادتر موارد کمتر از ۲۹۹ دلار برای هر چشم است. این فرایند عموما بدون درد است و می توان آن را در عرض ۱۵ دقیقه برای هر چشم انجام داد. نتیجه فرایند لیزیک بینایی۲۰/۲۰ است.


معالجه با کراتوتومی فوتورفراکتیو:

اگرچه فرایند لیزیک یک نام آشنا برای زیادتر مردم است اما گزینه های دیگری نیز در این تقویت در دسترس مردم قرار می گیرد. یک فرایند لیزری شبیه به فرایند لیزیک وجود دارد که با عنوان کراتوتومی فوتورفراکتیو شناخته شده است.

اگر شخصی وارد فرایند غربالگری برای لیزیک شود و در نهایت متوجه گردد این گزینه شیوه معالجه ای خوبی برای او نیست قادراست کراتوتومی فوتورفراکتیو را به عنوان یک روش معالجه ای در دید بگیرد.

اساسا این گونه معالجه برای مردمی که چشمان خشک دارند یا قرنیه شان نازک شده است مورد مصرف قرار می گیرد. این معالجه کندتر از لیزیک است و وقت خوب شدن در ان زیاد تر خواهد بود.

همینطور بخوانید: دلیل خشکی و سوزش چشم

لنز تماسی قابل کشت:

اگر دوست ندارید شکل قرنیه خود را با لیزر تغییر دهید، می توانید از لنز تماسی قابل کشت مصرف نمایید. مصرف لنزهای تماسی قابل کاشت به شما اجازه می دهد تجربه لیزیک را بدون ریسک داشته باشید. این گزینه همینطور برای معالجه نزدیک بینی و آستیگماتیسم ​​مصرف می شود.

همینطور بخوانید: دانستنی های لنزهای چشمی

تعویض لنز انکساری:

این گزینه برای بیماران کهنسال خیلی عالی است. در این تقویت لنز طبیعی و عادی شخص با یک لنز غیرطبیعی جانشین می شود. یکی از بزرگترین مزایای مصرف این شیوه این است که لنز طبیعی آماده آب مروارید است اما لنز غیرطبیعی چنین نیست.


بینایی معالجه ای:

فرایند لیزیک هنوز هم هنظیر یک داستان علمی تخیلی است. با این وجود گزینه های غیر جراحی نیز در این تقویت وجود دارد. بینایی معالجه ای خیلی شبیه معالجه فیزیکی است و می توان آن را برای مردمی که مسائلی همانند تنبلی چشم، دوبینی و ناتوانی در یادگیری دارند مورد مصرف قرار داد.

این فرایند مورد مراقبت و نگهداری یک دکتر کارشناس انجام می شود و رویکردی است که در برگیرنده تمریناتی در مطب می باشد و قادراست بینایی شخص را خوب شدن بقسمتد.

نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد